Sista två veckorna i Golden var helt galna. Nu är jag i Whistler!

Första dagen i Whistler idag...SKa skriva mer snart men måste bara lägga in ett snabbt.

Solsken och 17 grader varmt!!! Helt galet bra slask och skitkul att jibba runt och kötta lite park!! Så super-stokad som man bara kan bli! De andra är dock lite småkrassliga så jag åkte runt och log för mig själv större delen av dagen :D Sofia och jag fick några sköna varv i parken.

Kommit fram till med Per att Kicking Horse är ett sjukt fostrande berg. Allt i Whistler känns sjuuuukt mycket simplare nu än förra året. Antagligen har man blivit ganska mycket bättre som åkare.

TELUS-festivalen har precis börjat här så det är smockfullt med folk som springer runt på gatorna. Vi sitter nu på altanen och tittar ner på gågatan från lägenheten. Sämre kan man ha det.

Ska ner på stan och köpa ett par skor och en hoddie att åka i.

Ride oN!!

Kommentarer
Postat av: Ma

Hej,skönt och höra att bilresan till ert Whistler gått bra.Ta det nu lugnt i Alla backar och Hopp.
Må väl och sköt om Dig.

2008-04-13 @ 12:34:46
Postat av: Susanne Lindholm

Hej Emil,
Det ser ut som du har det mycket bra i backarna. Är det läge för lite sommarjobb? Hör av dig så fort som möjligt.
Mvh
Susanne

2008-04-22 @ 09:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback