Vila i frid kära farfar Curt Rydell

06.00 9:e Januari svensk tid gick min farfar bort. En befrielse för honom själv men en tung tid för oss i familjen. Extra jobbigt för mig som sitter på andra sidan jordklotet och får nyheten.

Tack för allt du gjort för oss farfar. Vi kommer alltid komma ihåg dig.

Sista gången jag såg dig väckte jag dig och du var helt förvirrad. Efter ett tag känner du igen mig och kommer ihåg att jag ska resa iväg igen. Du tog handen, log, sa mitt namn och vi bara tittar på varandra. Jag kommer aldrig glömma det ögonblicket.

Jag är stolt och evigt tacksam för vad du bidragit till i mitt liv.

Jag skickade för några dagar sedan ett vykort till dig och farmor som du tyvärr aldrig kommer få läsa. Men jag hoppas att du innerst inne redan vet vad som står på det.

Jag älskar dig.

Emil


Kommentarer
Postat av: Zakia

Skickar en stor, varm *kram* till dig Emil.

2008-01-10 @ 23:56:54
Postat av: Johannes

mera mera mera.
jag är inte så avis på er. inte alls.

Postat av: Johannes

oj förlåt jag skrev på fel inlägg. skulle skriva på det senaste inlägget.
beklagar.

2008-01-22 @ 19:43:25
URL: http://authenticdetails.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback